Eifa_AwesomeBlog~
"MUKE X' BERSALAH"

Tuesday, 5 March 2013 @ 17:59 | 0 Comment [s]

 
 assalamualaikum.. ^_-
hye korang..

hari nie eifa terdetik plak nak bercerita sal..

 "MUKE X' BERSALAH"



memang susah kan..
untuk kita tafsir perangai seseorang???

macam-macam ragam orang yang kita xduga..
termasuk yang akrab@rapat ngn kite..

ada yang "talam 2 muke", "mulut tempayan", "hipokrit" dan banyak larh..
senang cakap..
"depan laen belakang laen".. 

kadang-kadang memang susah untuk eifa bagi kepercayaan dekat seseorang..
tapi bile difikir-fikirkan balik..
rase xadil plak bile eifa buat macam tu..
rase bersalah memang akan sentiasa ada bile eifa terpikir pasal hal nie..

nie larh manusia..
cepat sangat berubah..
memang x' dinafikan 
termasuk jgak diri eifa sendiri.. 

setiap orang ada kelebihan dan kekurangan..
tapi hanya diri sendiri jew yang 
mampu menutupi kelemahan itu..

semua orang kan sakit hati..
bile dapat tau..
ada si "batu api" @ org tengah 
yang cuba untuk melaga-lagakan kita..

 bagi eifa..
mungkin hal nie boleh dipertimbangkan lagi..
tapi kalau dh siap update status bagai plus ngn kutuk-mengutuk..
memang sakit hati..

tapi eifa xmampu nak buat apew2..
cukup sekadar memberi senyuman @ buat2 xtau..
tapi kalau dah melampau sangat..
terpakse jugak berdepan..
^_^

sebenarnyer malaz nak care hal remeh temeh nie..
hanya orang yang xmatang dan berfikiran cetek jew yang buat keje macam nie..

"lebih baik berdiam diri daripada berbuat sesuatu yang xmasuk akal @ menyakitkan hati orang"

tapi bile orang dh mule melaga-lagakan kite..
of course hati cepat membara..
yang menyakitkan lagi..
apabila orang tu rapat ngn kite..
then  
boleh plak buat

 "MUKE X'BERSALAH"

macam xder perasaan!!! 

eifa lebih rela buat orang macam nie xwujud 
walaupun orang tu ada di sekeliling @ berdekatan dengan kita...

#sekadar luahan hati..

..salam petang..
^_^
 

 


Older Post | Newer Post
I'm Muslimah

# MAAF bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih tua daripAda Eifa :)
HELLO & Assalamualaikum.. thanks for coming! ^_^ enjoy your "stalker" & May allah bless you :)
Navigations!

Diary About Stuff Site


Just Note

"Semoga MURNI NOR ILFHA menjadi salah seorang wanita lindungan Allah. Setiap langkah cuba bermujahadah menjadi yang terbaik di mata Tuhannya. Setiap detik terus berjuang untuk meraih cinta Tuhannya.."

Be nice wif me ;)


Besties!

Let's Talk!


♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Eifa_Ramli
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!

All rights reserved ® Eifa_Ramli