Eifa_AwesomeBlog~
..MY LOVELY MAKSU..

Wednesday, 13 March 2013 @ 02:02 | 0 Comment [s]

 
 assalamualaikum.. ^_-
hai..

hari nie kan eifa tertarik dengan tarikh..
iaitu 13/3/13

unik plak..
nak2 eifa plak minat nombor 3
hehe
^_^

tapi..
bukan hal ini yang eifa nak cakap..
just nak share pasal 



MY LOVELY MAKSU

siapa sangka orang yang dulu boleh dikatakan sikit sosial tak boleh berubah??
tapi eifa pown agak sosial juga..
hehe 
^_^

sebenarnye,
eifa sangat terharu dan teruja dengan perubahan maksu..
memang sangat laen..
dari segi pertuturan, perlakuan dan berpakaian..

org yang dulu agak excited dan periang
menjadi sopan dari semua sudut..

pernah jugak eifa terpikir..
bile larh eifa nie nak jadi muslimah sejati..
al maklum larh tuan punyer blog nie agak lasak dan kasar..
ermm..

in shaa allah,
jika ada nya izin ALLAH
eifa akan berubah jugak but one day..

sebenarnyer eifa dah lame terdetik dalam hati nak pakai niqab
tapi mungkin bukan mase nyer lagi..
masih banyak yang perlu eifa perbaiki dalam diri ini

tup2,
maksu plak yang berubah berniqab..
ape2 pown..
alhamdulilah..
^_^

semoga maksu lebih tabah dan berjaya di mase hadapan kelak..
and one more thing..
dont forget me as your lovely nephew daughter..
love n miss u forever..
walaupun setelah sekian lame xjumpe..


 *kalau_tersalah_speaking_tu_abaikan*

hehe ;)

 


Older Post | Newer Post
I'm Muslimah

# MAAF bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih tua daripAda Eifa :)
HELLO & Assalamualaikum.. thanks for coming! ^_^ enjoy your "stalker" & May allah bless you :)
Navigations!

Diary About Stuff Site


Just Note

"Semoga MURNI NOR ILFHA menjadi salah seorang wanita lindungan Allah. Setiap langkah cuba bermujahadah menjadi yang terbaik di mata Tuhannya. Setiap detik terus berjuang untuk meraih cinta Tuhannya.."

Be nice wif me ;)


Besties!

Let's Talk!


♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Eifa_Ramli
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!

All rights reserved ® Eifa_Ramli