Eifa_AwesomeBlog~
We gonna miss ya RAMADHAN !

Wednesday, 7 August 2013 @ 06:37 | 3 Comment [s]


assalamualaikum.. ^_-

 hai koranggg!


pejam celik.. pejam celik..
sekejap jew kan dah nak sebulan berlalu??..
rasa macam baru semalam  start berpuase..
alhamdulilah..
1 syawal bakal menjelma..
bermakna hari kemenangan buat umat islam hampir ke penghujungnya..

harap2..
 ini bukan ramadhan terakhir untuk kita smua..
inn shaa allah..
kalau umur masih panjang boleh bertemu kembali 
dengan ramadhan akan datang..
~AMIN~

haaaa!
kepada students..
raya2 jugak nanti..
jangan buat2 lupe pulak yerrr???..
assignment yang berlambak tu sape nak siapkan???..
hehehe..
Opsss! pesanan nie untuk diri sendiri jugak..

(◠‿◠)



akhir kata  :

........................................................................................................



Air tak selalunya jernih 
begitu juga dengan ucapanku..

kapas tak selalunya puteh
begitu juga dengan hatiku..

langit tak selalunya biru
begitu juga dengan hidupku..

jalan tak selalunya lurus
begitu juga dengan langkahku..

Jika maaf itu boleh diungkapkan hari ini
untuk apa menunggu hari RAYA tiba??

sedangkan hembusan nafas pun 
kita tak pernah tahu bila akan berhenti..

maka dari itu ku ingin memohon maaf 
atas kesalahan dan kekhilafan
mahupun perbuatan yang sengaja @ tidak sengaja
yang membuatkan sakit hati kalian..

sebelum ramadhan pergi..

sebelum aidil fitri datang..

sebelum operator sibuk..

Diri ini hendak memohon maaf atas semua kesalahan
yang telah terjadi
sejak dari awal perkenalan kita
&
buat yang mengenali diri ini jugak..
terutama buat mak & ayah, sanak-saudara, 
besties, rakan2 smk afzan & smk sg soi batch 1994
dan xlupe juga buat rakan taulan di POLISAS
serta rakan blogger

(◠‿◠)

selamat menikmati hari-hari terakhir ramadhan 
&
selamat menyambut hari raya 
maaf zahir dan batin..

salam sayang dari ~ eifa



 

Labels:



Older Post | Newer Post
I'm Muslimah

# MAAF bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih tua daripAda Eifa :)
HELLO & Assalamualaikum.. thanks for coming! ^_^ enjoy your "stalker" & May allah bless you :)
Navigations!

Diary About Stuff Site


Just Note

"Semoga MURNI NOR ILFHA menjadi salah seorang wanita lindungan Allah. Setiap langkah cuba bermujahadah menjadi yang terbaik di mata Tuhannya. Setiap detik terus berjuang untuk meraih cinta Tuhannya.."

Be nice wif me ;)


Besties!

Let's Talk!


♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Eifa_Ramli
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!

All rights reserved ® Eifa_Ramli