Eifa_AwesomeBlog~
S.E.K.E.P.I.N.G .H.A.T.I

Tuesday, 24 November 2015 @ 16:25 | 0 Comment [s]


assalamualaikum..

 ^_-

.........................................................................................................................


..........................................................................................................................

Dah besar kan ?? 

So kena lah pujuk H.A.T.I sendiri
 Tak kira macam mana sakitnya hati kita, 
tak kira berapa kali kita terluka. 
Belajar pujuk hati, pujuk diri sendiri.

 Kenapa?

 Sebab, orang tak kan faham kita macam Allah faham kita. 
Tahan sakit tu. 

Ok?

........................................................................................................................

Sakit ni sebenarnya satu rasa yang gila. 
Sakit yang kekadang datang tanpa kau cari atau kekadang tak ada tapi kau yang cari sakit sendiri. 
Masa sakit tu lah kita nak tahu siapa yang selalu ada dengan kita.
Masa sakit tu lah kita nak tahu siapa yang pedulikan kita. 

Masa sakit tu semua rasa kita nak luah. 

Remuk rendam,
 kecewa lara, 
semua kita luah,
 semua kita rasa.

 Bila sakit, rasa macam satu hari suntuk tak cukup masa kita nak menangis meratap bagai gila.
 Rasa macam satu hari tu patut ada 48jam atau selebihnya.

-encikAA


>JUST SHARE<

 

Labels:



Older Post | Newer Post
I'm Muslimah

# MAAF bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih tua daripAda Eifa :)
HELLO & Assalamualaikum.. thanks for coming! ^_^ enjoy your "stalker" & May allah bless you :)
Navigations!

Diary About Stuff Site


Just Note

"Semoga MURNI NOR ILFHA menjadi salah seorang wanita lindungan Allah. Setiap langkah cuba bermujahadah menjadi yang terbaik di mata Tuhannya. Setiap detik terus berjuang untuk meraih cinta Tuhannya.."

Be nice wif me ;)


Besties!

Let's Talk!


♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : Eifa_Ramli
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!

All rights reserved ® Eifa_Ramli